Tervetuloa takaisin!

Täältä löydät tuotteet, joita olit edellisellä vieraillullasi ostamassa.

Ostoskorisi on tyhjä

0,00 €

Kassalle

Tuote lisätty ostoskoriin!

Voit jatkaa ostoksiasi tai
siirtyä suoraan kassalle.

Tervetuloa takaisin!

Täältä löydät tuotteet, joita olit edellisellä vieraillullasi ostamassa.

Olet täällä: Etusivu >> Info >> Toimitusehdot

Toimitusehdot



Netrauta.fi on verkkokauppa, jossa tuotteiden myyjänä on Netrauta Finland Oy (Y-tunnus 2166342-8).

Asiakaspalvelumme sijaitsee Lempäälän Ideaparkissa Osoite: Netrauta.fi, Ideaparkinkatu 4, 37570 Lempäälä

TÄRKEÄÄ!

Tilaamisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
Vahvistuksen puuttuminen tarkoittaa, että tilaus ei ole rekisteröitynyt järjestelmäämme.
Ota tällöin välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.



TOIMITUSKUSTANNUKSET

Netraudan valikoimista löydät yli 15.000 tuotetta, joiden toimitusmaksu on ilmainen, kun tilauksesi loppusumma ylittää 100 euroa.

HUOM! Ilmainen kotiin toimitus ei koske erillisrahditettavia tuotteita. Jokaisen tuotteen tiedoissa toimituskustannuksen kohdalla on erikseen maininta, onko kyseessä erillisrahditettava tuote vai tuote, joka toimitetaan ilmaiseksi asiakkaalle.
Showroomeissamme esillä olevat mallituotteet olevat myös erillisrahditettavia tuotteita mikäli ei muuta ilmoiteta.

Muista aina tarkistaa tuotekohtaiset toimituskulut ja -ehdot, jotka on ilmoitettu tuotekortissa.



TOIMITUSAIKA

Tuotteiden toimitusaika vaihtelee tuotekohtaisesti. Toimitusaika on ilmoitettu tuotetietojen yhteydessä työpäivinä.



TOIMITUSTAVAT

Kotiin toimitus Kun toimitustavaksi valitaan kotiin toimitus, asiakas saa tuotteen ilmoittamaansa toimitusosoitteeseen.

Kotiin toimitettavat tuotteet kuljetetaan kohdeosoitteeseen, mutta toimitukseen ei kuulu esimerkiksi tuotteen siirtäminen rakennuksen tai kerrostalon yläkerroksiin.

Asiakkaan tulee varmistaa, että joku on tuotteiden saapuessa vastaanottamassa, tarkistamassa ja kuittaamassa toimituksen. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta annetusta GSM-numerosta, emme ole velvoitettuja toimittamaan tavaraa.

Jos toimitus viivästyy sen takia, että vastaanottajaa ei tavoiteta sovittuna aikana, tavaran säilyttämisesta aiheutuvat maksut peritään asiakkaalta. Mikäli vastaanottajaa ei ole tavoitettu 7 vuorokauden kuluessa, palautetaan tavarat toimittajille ja aiheutuneet kustannukset veloitetaan asiakkaalta. Tässä tapauksessa loppuosa kauppasummasta palautetaan asiakkaalle.

Toimituksen mukana seuraa rahtikirja tai lähete. Vastaanottajan on tarkistettava, että toimitussisältö on rahtikirjan/lähetteen mukainen ja vahingoittumaton. Nämä kuljetusasiakirjat kannattaa aina säilyttää.

Mikäli toimituksessa tai tuotteissa on ongelmia, tulee toimia seuraavasti:
  • ennen rahtikirjan/lähetteen allekirjoittamista siihen on tehtävä mahdollisimman selkeästi kirjallinen merkintä havaituista virheistä
  • asiakkaan tulee ottaa välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme
Ilman mitään merkintää rahtikirjassa/lähetteessä vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, jää asiakkaalle.

Nouto lähimmästä postista Kun toimitustavaksi on valittu nouto Postista, saat tilauksen saapumisesta ilmoituksen postilaatikkoosi.

Huom! Posti säilyttää tuotteita veloituksetta 2 kalenteriviikkoa niiden saapumisesta, minkä jälkeen paketti palautetaan lähettäjälle.

Keltainen kuljetus 14 (Itella Express Business Day -paketti) Osa toimitusmyyntituotteista toimitetaan Itellan Keltainen kuljetus 14 välityksellä. Tuotteen toimitustavaksi on merkitty Keltainen kuljetus 14 ja ainoastaan nämä tuotteet on mahdollista toimittaa ko. toimitustavalla.

Tuote toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen arkipäivänä klo 14 mennessä. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään
saapumisilmoitus ja lähetys on noudettavissa postista. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta jakeluyrityksen jälkeen, säilytetään lähetystä postissa saapumisviikon lisäksi 2 täyttä kalenteriviikkoa, jonka jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.


Nämä toimitusehdot koskevat ainoastaan Manner-Suomeen toimitettavia tilauksia.

Mikäli tuotteita tilataan Ahvenanmaalle, saaristoalueille tai ulkomaille, on syytä ottaa ensin yhteyttä asiakaspalveluun, josta varmistamme onko toimitus mahdollinen ja aiheuttaako se lisäkustannuksia.

Tuotekohtaiset, toimituspaikan maantieteellistä sijaintia koskevat erityisehdot ilmoitetaan aina tuotetietojen yhteydessä.

 

AAA - Suomen vahvimmat Netrauta.fi Asiakaspalvelu
p. 020 7500 422 (ma-pe klo 10-16) Maksutavat