Huhtikuun kampanjat auki! Tarjoukset voimassa enää:

Tilauksen tekeminen Netraudasta

Netraudassa tilaaminen käy helposti suoraan verkkokaupasta, mutta voit halutessasi kääntyä myös myyntipalvelumme puoleen. Valikoimamme helmet ovat esillä Showroomeissamme ja tilauksen voi tehdä aina myös paikan päällä koko valikoiman laajuudelta henkilökohtaisen palvelun kera.

Tilaaminen verkkokaupasta

Tutustu Netraudan tuotevalikoimaan ja tuotteisiin verkkokaupan tuotesivuilla (tuotekortti). Tuotekortti sisältää kaikki tuotteen tiedot, joihin kannattaa tutustua ennen tilauksen tekemistä: ominaisuudet, hinta, arvioitu toimitusaika sekä toimitustapa- ja kulut. Ennen tuotteen lisäämistä ostoskoriin, tee tuotekohtaiset lisävalinnat, kuten väri ja materiaali. Tuotekohtaiset lisätarvikkeet voi myös lisätä ostoskoriin päätuotteen lisäksi.

Ostoskorinäkymä

Siirry ostoskoriin klikkaamalla verkkokaupan oikeasta yläkulmasta Ostoskoriin-painiketta tai mobiilissa ostoskori-ikonia.

Netrauta - Ostoskori

  1. Ostoskorinäkymässä näet tilauksen yhteenvedon ja voit vielä muuttaa tuotteiden tilausmäärää tai poistaa tuotteita yksittäin.
  2. Jos teet muutoksia tuotteiden kappalemääriin, tulee klikata "Päivitä ostoskori", jotta määrä päivittyy näkymään.
  3. Voit tyhjentää kaikki tuotteet ostoskorista kerralla.
  4. Voit lähettää ostoskorin sähköpostiin myöhempää tarkastelua varten. Tämä on kätevää, jos esim. haluat jakaa ostoskorin sisällön ystävälle, puolisolle tai urakoitsijalle.
  5. Jos sinulla on alennuskoodi, klikkaa “Lahjakortti tai etukoodi?” ja täytä se koodikenttään.
  6. Tuotteiden hinta yhteensä sekä mahdolliset toimituskulut.
  7. “Siirry kassalle” -painikkeesta pääset lisäämään yhteystiedot ja valitsemaan maksutavan.

Kassanäkymä

Jos olet rekisteröitynyt Netraudan asiakkaaksi ja kirjautuneena sisään, yhteystietosi on täytetty valmiiksi kassanäkymässä. Muussa tapauksessa lisää yhteystietosi pyydettyihin kenttiin.

Netrauta - Kassa

  1. Tutustu sopimusehtoihin ja tietosuojaselosteeseen. Klikkaa ne hyväksytyksi ennen tilauksen jatkamista.
  2. Voit halutessasi rekisteröityä Netraudan asiakkaaksi. Hyväksy tai kiellä markkinointiviestien lähetys.
  3. Täytä tiedot, jos haluat tilausvahvistuksella näkyvän laskutusosoitteena muun kuin toimitusosoitteen. Mikäli maksutapana on lasku, se lähetetään toimituksen jälkeen tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
  4. Valitse sopiva maksutapa.
  5. Yhteenveto tilattavista tuotteista. Tarkista vielä, että tilauksesi sisältö on oikein.
  6. Klikkaa lopuksi "Siirry maksamaan" -painiketta.
    1. Huomaa, että uusien tuotteiden lisääminen tilaukseen tai sen muuttaminen jälkikäteen ei välttämättä onnistu. “Siirry maksamaan” -painikkeesta sinut ohjataan valitsemasi maksutavan mukaan eteenpäin. Lopuksi saat kuittauksen onnistuneesta tilauksesta ja tilaus siirtyy käsittelyyn.

      Onnistuneen tilauksen jälkeen lähetämme sähköpostiisi Tilaus vastaanotettu -viestin. Tilauksen käsittelyn valmistuttua lähetämme tilausvahvistuksen, joka toimii yhteenvetona tilauksestasi ja kuittina. Tarkistathan vielä, että kaikki tiedot ovat oikein ja mikäli huomaat virheitä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Netraudalla on useita eri toimitustapoja, riippuen toimituksen tuotteista ja koosta. Eri valmistajien tuotteet saatetaan toimittaa usealla eri toimituksella.

      Tilaaminen myyntipalvelusta

      Myyjämme auttavat sinua, kun kaipaat lisätietoa tuotteiden ominaisuuksista, toimitusajoista tai tarvitset apua oikean tuotteen valitsemisessa. Myyntipalvelun kautta voit myös tehdä tilauksen henkilökohtaisesti myyjän kanssa alusta loppuun. Saat yhteyden myyntipalveluun puhelimitse, sähköpostitse tai chat-palvelun kautta. Tilauksesi sisältö kirjataan suoraan järjestelmäämme ja maksu suoritetaan haluamallasi maksutavalla.

      Onnistuneesta tilauksesta lähetämme sinulle sähköpostiin tilausvahvistuksen, joka toimii yhteenvetona tilauksestasi ja kuittina. Tarkistathan vielä, että kaikki tiedot ovat oikein ja mikäli huomaat virheitä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

      Tilaaminen Showroomista

      Showroomeissa voit tutustua lyömättömän tuotevalikoimamme helmiin. Esillä on laaja kattaus eri tuotteita ja tuoteryhmiä, joskin jokaista verkkokaupan tuotetta meillä ei ole mahdollista pitää esillä. Myyjiltämme saat kuitenkin asiantuntevan tuen koko tuotevalikoimamme laajuudelta ja usein vastaavan tuotteen näkeminen Showroomissa auttaa ostopäätöstä tehdessä. Tilaaminen onnistuu myyjiemme toimesta paikan päällä Showroomissa. Tilauksesi sisältö kirjataan suoraan järjestelmäämme ja maksu suoritetaan haluamallasi maksutavalla.

      Onnistuneesta tilauksesta lähetämme sinulle sähköpostiin tilausvahvistuksen, joka toimii yhteenvetona tilauksestasi ja kuittina. Tarkistathan vielä, että kaikki tiedot ovat oikein ja mikäli huomaat virheitä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

      Tilauksen muokkaaminen

      Tilaus siirtyy välittömästi käsittelyyn saapuessaan meille verkkokaupasta, myyntipalvelusta tai Showroomista, eikä siihen voi enää tehdä muutoksia käsittelyn alettua. Jos haluat tehdä muutoksia tilauksen sisältöön, ole yhteydessä asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. Tilaus voidaan mahdollisesti peruuttaa ja korvata uudella tilauksella.

      Tilauksen peruminen

      Tilaus on mahdollista peruuttaa, jos tilattuja tuotteita ei ole vielä lähetetty. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme asian selvittämiseksi. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa tilauksesta. Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että saamme ilmoituksen peruuttamisesta ennen peruuttamisajan päättymistä.

      Peruuttamisoikeus ei koske mittatilaustuotteita, jos tuote on jo valmistuksessa, eikä määrämittaan leikattuja tuotteita (esim. metreittäin myytäviä tuotteita), jos tuote on jo katkaistu. Nämä rajoitukset perustuvat kuluttajansuojalakiin (luku 6, 16. §).

      Tilauksen tekeminen Netraudasta - Usein kysyttyä

      Mitä teen, jos en ole saanut tilausvahvistusta tilaamisen jälkeen?
      Onnistuneen tilauksen jälkeen lähetämme sähköpostiisi Tilaus vastaanotettu -viestin. Tilauksen käsittelyn valmistuttua lähetämme tilausvahvistuksen. Tarkista ensin roskapostikansio, jos et ole saanut sähköpostia. Jos viestiä ei löydy, ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Syötä tähän sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme ostoskorin sinulle.