Sähköauton latausasema Schneider Electric EVlink Home, 11kW, 3x16A, Type2, rasiamalli, sisäänrakennettu RDC-DD 6mA tasavikavirran tunnistus
Lisätietoa tuotteesta
EVlink Home -latausasema on helppokäyttöinen, tehokas ja turvallinen latausratkaisu kaikkien täyssähköautojen ja pistokehybridien lataukseen kotona sekä muissa yksityisissä latauskohteissa. Sertifioitu viimeisimmän IEC 61851-1 ed. 3 standardin mukaisesti. EVlink Home -latausasemassa on sisäänrakennettu RDC-DD 6 mA tasavikavirran tunnistus, jolloin latausaseman yhteydessä voidaan käyttää A-tyypin vikavirtakytkintä.
Tuotetiedot:
- Tuotemerkki: Schneider Electric
- Sähkötuotesarja: EVlink
- Sertifikaatit ja hyväksynnät: CE-merkintä, EN 61000-6-1, EN 61000-6-3, EN 61851, IEC 61851-1, UK Conformity Assessed
- Valmistusmaa: Kiina
- Takuuaika: 24kk
- GTIN-koodi: 3606482107328
- Sähkönumero: 3458235
Tuotteen mitat:
- Korkeus (mm): 409
- Leveys (mm): 282
- Syvyys (mm): 148
- Tuotteen paino (kg): 5,6
Tuotteen ominaisuudet:
- Väri: Valkoinen
- Värin tarkenne: Valkoinen RAL 9003
- Latauspistoke: Type 2
- Sähkönsyöttö: 3P + N
- Asennustapa: Seinäasenteinen
- Max teho: 11 kW 16 A 400 V
- Kytkentä autoon: Pistorasia T2 etupuoli
- Jännite tarkenne: 400 V AC 50 Hz +/- 10 %
- Paikallisilmaisu, punainen, vihreä ja sininen LED, tarkoitus: Toimintatilan ilmaisin
- Suojaustyyppi: Maavuotosuojaus
- Suurin syöttövirta: 16 A
- IP-suojausluokka tarkenne: IP54 EN/IEC 60529
- IK-suojausluokka: IK10 IEC 62262
- Ympäristön lämpötila käytettäessä: −30…50 °C
Tuotteen tekniset tiedot:
- Jännite (V): 400
- Teho (W): 11 000
- IP-luokka: IP54
Pakkauksen mitat ja paino:
- Pakkauksen leveys (mm): 395,00
- Pakkauksen korkeus (mm): 225,00
- Pakkauksen syvyys (mm): 490,00
- Rahtipaino (kg): 5,15
Harkitse sähköauton latausaseman kaveriksi myös dynaamista kuormanhallintaa:
Dynaaminen kuormanhallinta suojaa kiinteistön sähköverkkoa ylikuormittumiselta silloin kun sähköä käytetään paljon eri kohteissa, kuten silloin kun käytetään samaan aikaan esimerkiksi saunaa, uunia ja sähköauton latausasemaa. Kuitenkin silloin, kun muita sähköä kuluttavia laitteita ei ole käytössä, antaa dynaaminen kuormanhallinta täydet tehot sähköauton latausta varten. Lataat siis autosi nopeammin täyteen kuin mitä kiinteärajoitteisella latausasemalla, mutta suojaat samalla kotisi sähköverkon ylikuormittumisen riskiltä.
Sähköauton latausasemaa hankkiessa on suositeltavaa tutustua dynaamisen kuormanhallinnan hyötyihin. Hyvin suunnitellun ja toteutetun kuormanhallinnan asentamisen ansiosta saat latausasemastasi täyden hyödyn irti.
Kun tilaat latausaseman meiltä asennettuna, ammattitaitoiset asentajamme voivat kartoittaa kiinteistösi yksilölliset tarpeet ja esitellä juuri sinulle sopivat kuormanhallintakokonaisuudet.
Arvostelut
Kysymykset
Yhteensä 4 kysymystä- Uusimmat kysymykset
- Uusimmat vastaukset
- Eniten vastauksia
- Avoimet kysymykset
- Hyödyllisimmät vastaukset
-
Voiko tämä latausasema hyödyntää aurinko paneelien tyoton
-
Schneider Electric · 3.10.2024Oliko vastaus hyödyllinen?EVlink Home latauslaite ei ota huomioon aurinkopaneelien syöttöä.
-
-
Schneider sivuilla lukee että Evlink home valmistus lopetettu ja käyttö loppuu v 2025 lopussa. Eikö laite toimi sen jälkeenÂ
-
Tuotetuki Netrauta · 13.5.2024Oliko vastaus hyödyllinen?Hei! Käyttöiän päättyminen tarkoittaa heillä viimeistä päivämäärää, jolloin Schneider Electric tarjoaa ylläpitopalveluja, kuten korjauksia tai varaosia. Tuotetta voi siis ilman muuta käyttää vielä tuon ajankohdan jälkeenkin.
-
-
Tuleeko johto mukaan vai ei?
-
Schneider Electric · 8.5.2024Oliko vastaus hyödyllinen?Tässä mallissa johto ei tule mukana, mutta voit valita myös johdollisen mallin sähkönumerolla 3505060 eli tuotenumerolla EVH4S11NC.
-
-
saako tämän asennettua 1 ja 3 vaiheisena?
-
Schneider Electric · 27.3.2024Oliko vastaus hyödyllinen?Tämä laturi on 3-vaiheinen, ja lähtökohtaisesti aina suositellaan 3-vaiheista asennusta. Silloin kannattaa huomioida, että jos asennus on 3-vaiheinen, on oltava 3-vaiheinen laturi ja kuormanhallinta. Ja sama jos asennus 1-vaiheinen, niin silloin laturin ja kuormanhallinnan oltava 1 vaiheisia. Eli ei voi asentaa kolmivaihelaturia yhden vaiheen perään ja toisinpäin.
-