Tutustu ohjeisiimme, usein kysyttyihin kysymyksiin tai ota yhteyttä. Suosi yhteydenotossa lomaketta, joka huolellisesti täytettynä on nopein tapa edistää asiasi selvitystä. Vaihtoehtoisesti voit olla yhteydessä myös sähköpostitse tai puhelimitse.
Jotta asiasi käsittely olisi mahdollisimman tehokasta, tarvitsemme tilausnumerosi. Liitä tilausnumero viestiin tai etsi se ennen soittoa. Löydät tilausnumeron tilausvahvistukselta.
asiakaspalvelu@netrauta.fi
Liitä viestiin lomakkeessa pyydetyt asiat ja lisää tarvittaessa kuvia tai muuta liitteitä.
029 1800 220
MA - PE klo 9.00-15.00 Puhelun hinta: matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Yhteydenotto sähköpostitse tai puhelimitse
Jotta asiasi käsittely olisi mahdollisimman tehokasta, tarvitsemme tilausnumerosi. Liitä tilausnumero viestiin tai etsi se ennen soittoa. Löydät tilausnumeron tilausvahvistukselta.
asiakaspalvelu@netrauta.fi
Liitä viestiin lomakkeessa pyydetyt asiat ja lisää tarvittaessa kuvia tai muuta liitteitä.
029 1800 220
MA - PE klo 9.00-15.00 Puhelun hinta: matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu.
Netrauta Asiakaspalvelu - Usein kysyttyä
Miten saan nopeasti yhteyttä Netraudan asiakaspalveluun?
Saat nopeimmin yhteyden asiakaspalveluumme täyttämällä yhteydenottolomakkeen. Huolellisesti täytettynä se on nopein tapa edistää asiasi selvitystä.
Missä asioissa asiakaspalvelu auttaa?
Netraudan asiakaspalvelu on apunasi kaikissa tilauksen jälkeen heräävissä huolissa ja ongelmissa. Ota yhteyttä, jos haluat peruuttaa tai muokata tilaustasi. Tai jos kaikki ei toimituksen kanssa mennytkään niin kuin piti, teemme kaikkemme, jotta tilanne saadaan korjattua mahdollisimman nopeasti. Kun olet tilaamassa tuotetta, ja tarvitset lisätietoa tai apua tilaamisessa, ole yhteydessä myyntipalveluun.
En ole saanut tilausvahvistusta tilauksen jälkeen - mitä teen?
Onnistuneen tilauksen jälkeen lähetämme sähköpostiisi Tilaus vastaanotettu -viestin. Tilauksen käsittelyn valmistuttua lähetämme tilausvahvistuksen. Tarkista ensin roskapostikansion, jos et ole saanut näitä viestejä. Jos viestejä ei löydy, ole yhteydessä asiakaspalveluun.
Tilasin uutiskirjeen, mutta en ole saanut alekoodia - mitä teen?
Kiitos, kun tilasit Netraudan uutiskirjeen! Koodiviesti on saattanut mennä roskapostikansioon, tarkista se ensin. Muista myös, että alekoodi lähetetään uusille uutiskirjeen tilaajille. Et valitettavasti saa alennuskoodia uudelleen, jos olet jo aiemmin tilannut samaan sähköpostiin uutiskirjeen. Jos näistä huolimatta et ole saanut viestiä, ole yhteydessä asiakaspalveluun.
Miksi tilaukseni kaikkia tuotteita ei toimiteta samaan aikaan?
Netraudasta tilatut tuotteet toimitetaan toimituksen koosta ja tuotteista riippuen useilla eri toimitustavoilla. Tuotteita toimitetaan myös suoraan eri tavarantoimittajien tehtailta ja varastoista, joten saman tilauksen tuotteet voidaan toimittaa usealla eri toimituksella.
Haluan palauttaa tuotteen - miten toimin?
Voit palauttaa tilaamasi tuotteen 30 päivän sisällä sen vastaanottamisesta. Tutustu palautusohjeisiin.
Tuote on vaurioitunut kuljetuksen aikana - mitä teen?
Joskus tuotteet saattavat vaurioitua kuljetuksessa. Ikävää, jos sinulle on käynyt näin. Ole yhteydessä asiakaspalveluun, jotta pääsemme korjaamaan asiaa mahdollisimman ripeästi. Lähetä asiakaspalveluun mahdollisimman tarkka kuvaus tilaamasi tuotteen vauriosta, jotta reklamaation käsittely olisi tehokasta. Lisää mahdollisuuksien mukaan myös kuvia vaurioituneesta tuotteesta. Kuvia voit liittää yhteydenoton mukaan asiakaspalvelun yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla.
Tilaa unelmapostia ja saat 10€ alekoodin sähköpostiisi!
Älä missaa unelmatarjouksia ja ohittamattomia etujamme! Alekoodi on voimassa yli 100€ tilauksille. Huomioi, että alekoodi lähetetään vain uusille uutiskirjeen tilaajille.