Usein kysytyt kysymykset

Alla on vastauksia asiakaspalveluumme useimmin kohdistuvista kysymyksistä


1. Mistä näen tilaukseni rahtikustannukset?

Jokaisen tuotteen tuotekortista löydät rahtikustannukset ko. tuotteelle. Koko tilauksen rahtikustannukset näet ostoskorissasi tuotteiden lisäämisen jälkeen.

2. Tilaamani tuote ei vastannut odotuksia, miten toimin?

Sinulla on 14 vuorokautta aikaa palauttaa tuote sen vastaanottamisesta (pois lukien tarjouspyyntö- ja mittatilaustuotteet). Palautettavan tuotteen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen.
Ole yhteydessä Netraudan asiakaspalveluun, josta saat palautusohjeet. Palautusoikeus koskee vain kuluttaja-asiakkaita. 

3. Miksi en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiini?

Järjestelmämme lähettää automaattisen tilausvahvistuksen asiakkaalle heti tilauksen jälkeen. Mikäli asiakas ei maksutilanteessa palaudu pankin maksupalvelusta takaisin kauppapaikkaan, ei tilaus välttämättä aktivoidu vaikka tiliä veloitettaisiinkin. Tällaisissa tapauksissa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

4. Voinko tilata tuotteita, joita ei ole verkkokaupassanne?

Pääsääntöisesti voimme toimittaa kaikkia tuotteita kaikilta tuotemerkeiltä, joita edustamme. Mikäli et löydä haluamaasi, ota yhteyttä myyntipalveluumme niin selvitämme saatavuuden ja kilpailukykyisen hinnan.

5. Tilaamani tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, miten toimin?

Onneksi nämä tilanteet ovat harvinaisia, mutta mikäli havaitset toimituksessa vaurioita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai tee reklamaatioilmoitus Takuu ja tuki -sivulta.

6. Voinko tilata tuotteita laskulle?

Saat halutessasi tilauksesta laskun erikseen sähköpostitse. Ottakaa yhteyttä myyntipalveluumme.

7. Jos toimitustapa on "kotiin toimitus", voinko sopia erikseen tarkan toimituspäivän?

Alle 35kg paketit toimitetaan lähimpään postitoimipaikkaan, josta sinuun ollaan yhteydessä tarkempaan toimitusaikaan liittyen. Mikäli yhteydenotto ei onnistu tai pakettia ei voida toimittaa kotiosoitteeseen, on se noudettavissa postitoimipaikasta. Myös lavarahdin jakelun kohdalla ollaan sinuun yhteydessä, mutta toimitukset eivät ole mahdollisia kaikkina aikoina, koska joillekin alueille jaot tapahtuvat vain tiettyinä päivinä.

8. Ovatko "kotiintoimitus" ja "nouto Postista" samanhintaisia?

Kyllä ovat. Rahtikustannukset ovat lisäksi samat kaikkialla Manner-Suomessa. Mikäli toimituspaikka on Turun saaristossa tai Ahvenanmaalla, ota yhteyttä meihin ennen tilausta niin varmistamme toimitusmahdollisuuden ja rahtikustannukset.

9. Mihin asti hintanne ovat voimassa?

Kaikki hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Mikäli omat ostohintamme muuttuvat, joudumme luonnollisesti reagoimaan asiaan. Pyrimme koko ajan seuraamaan yleisen hintatason kehittymistä, sillä tavoitteemme on tarjota tuotteita aina edulliseen Netrauta-hintaan!

Soita ja tilaa!

Myyntinumeromme palvelee

029 1800 220

Ma-Pe 8.30-19.30 La 10-18